Måndag

Kände mig riktigt märklig idag när jag var ute med lill-hunden. När jag kom tillbaka högg det rejält i bröstet och det kändes som att jag hade typ halsbränna? Kan vara att det var bitande kyla, men jag var duktig och hade klätt på mig trots att solen lyste! Jag klarade mig genom åskan också som var under dagen, jag som är såå rädd för det speciellt när jag är själv med en morrande hund och i DETTA huset.

Sedan var Terese sjuk, och vilken lättnad säger jag. Då fick jag lite jobb också, jag som går hemma pank i jättemånga veckor nu. Bara att försöka se till att man klarar sig.. Så 4 timmars jobb fick det bli idag, och det blir ytterligare 3 timmar imorgon. Ingenting att skryta om direkt, men just nu blir jag glad över ALLT jag får verkligen.

Kommentarer
Postat av: Becca

fin blogg :)

2009-05-11 @ 20:37:23
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fin blogg :)

2009-05-11 @ 21:19:53
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0