mardröm

Vaknade inatt av en hemsk mardröm. Även om man inte kan styra över sina drömmar så är den lite för elakt att skrivs om här. Är väl inte direkt min favoritperson, förstår inte vad han vill i mitt liv att göra. Jag hade svårt för att somna om och låg bara och vände och vred på mig i säkert en timme. Vaknade igen av ett sms av hjärtat, men kunde sedan somna om snabbt och vakna vid halv tolv. Halv sju var ju min "grej" innan, halv tolv låter betydligt bättre!

nu har jag precis käkat frukost och ska ut med hunden på långromenad. jag och jonna pratade om det förut, att vi redan fått vissa vanor. Har man ingenting annat för sig på dagarna så kanske man till och med kan göra lite nytta. Vem fan vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0