Okej?

Det ringer.

Ida: Heeej
Claes: Vad ska jag ha med mig? Jag vet inte vad jag ska packa!
Ida: Jag har redan packat 2 väskor!
Claes: Dig var inte roligt att prata med. Jag kommer snart! Pusshej.


Claes har precis kommit hem men får vända igen för att han glömt pass.

Claes: Det är ingenting annat jag ska hämta när jag ändå åker hem?
Ida: Andra skor?
Claes:
Andra skor, varför det?
Ida: Nej, jag vet inte..
Claes: Har du med dig mer skor?
Ida: 3 par.....
Claes: 3 par?! Allvarligt, är du seriös nu?


Vid en tidigare konversation för ett tag sedan frågade Claes om det var någonting jag skulle störa mig på med hans saker om vi flyttade ihop. Jag svarade att jag inte trodde det var någonting speciellt. När jag ställde samma fråga fick jag som svar: Jaaaa, alla dina kläder!!!

Säger det er någonting?


Kommentarer
Postat av: Sofie

ja det säger att killar inte förstår sig på oss, och det kommer dom aldrig göra heller.. jag fick en liknande kommentar förut :P

2009-05-13 @ 20:58:19
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Fru nilsson i ett nötskal? :P haha, och att han inte förstår, skor är livet :D

2009-05-13 @ 21:11:20
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0