Sofie-dag

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Ni får inte bli så sura på mig. Haha.

Igår kom jag inte ens ihåg vad jag gjorde på förmiddagen, så dåligt minne har jag. Jag åkte i alla fall in till stan och hämtade Sofie. Vi åkte och handlade lite och åkte sedan hem till mig. Lagade mat, satt och myste hela kvällen, och.. var ute och gick sent. Lite nyfiket var det ja.

Idag har vi bara varit helt knas. Vi har skrattat hela dagen känns det som. Låg ute och solade, inte alltför länge för min del. Jag hade annat för mig. Sedan åkte vi in till stan, jag köpte morsdag present till min lilla mamma. Sedan käkade vi i stan och åkte sedan hem till Sofie. Sandra hann komma förbi hon också :)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, hänga upp tvätt, duscha och lite annat innan jag åker in till stan igen. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ah just de ja, IDA-LI :D

2009-05-31 @ 17:22:39
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0