Tilldela mig en väska?

Min packning går verkligen inte i väskan. Det är helt omöjligt! Hjärtat ringde hem mig, så åkte och kikade om hans var större men icke. Det blev spelat en massa tv-spel behöver jag säga som vanligt?, vi åt och sådär. Åkte sedan ner till stan med Jonna och köpte mig en adapter, växlade pengar och köpte mascara. Sedan gick vi och tittade på Viskastrandsbalen. Kicki var världens finaste! <3 Vi fick vänta ett braaa tag innan hon kom kan jag lova, den lurisen. Jag har lite ont i fötterna nu eftersom jag hade lite för höga klackar för ändamålet, men det var det värt.

Förresten så mejlade jag vår biträdande rektor och frågade varför jag fick det där stipendiet. Kan vara kul att veta liksom.. Det var jag och 2 andra studenter som fick Strömma stipendiet.
Stipendiet tilldelades till oss som är duktiga praktiskt, och alltid gör sitt bästa såväl praktiskt som teoretiskt. Kul!

Oj, klockan är redan mycket! Och jag har inte ens en aning om vad det är för dag. haha. Jag säger ju det, jag är verkligen arbetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0