Tisdag

Imorse vadade min bror in i mitt rum bland allt som ligger här inne överrallt. blev flyförbannad, eftersom ha skulle fråga 1000 frågor och tjata emot mig. Tål verkligen inte sånt på morgonen! Fick försöka förklara att mina solglasögon kostade 800 spänn och Marcus INTE fick låna dem. Dessutom hörde jag att han pratade någonting om att han skulle ta med min mascara till skolan? Så då fick jag flyga upp igen. Men det är lätt att somna om i dessa tider. Claes hade tydligen ringt imorse också, och jag hade pratat med honom. Ingenting som jag har något minne av alls.

Så i sin vanliga ordning ungefär runt halv 1, går vi upp ur sängen, äter frukost och tar sedan en promenad med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0