Tisdag

Idag vaknade jag jättetidigt. Delvis av sms, delvis av att jag vände och vred på mig hela morgonen. Gick upp redan vid halv 10. Filip hade feber idag, också Simon. Så dem var hemma, och mamma och assistenterna såklart. Så skönt att inte behöva vara ensam här hemma! Jag och Filip satte på "Patrik 1.5" och låg under våra täcken. Gjorde också en jättegod bamsefrukost. När filmen nästan var slut kom Sofie, jättemysigt. Vi satte på "Allt flyter" men tittade inte speciellt mycket eftersom jag sett den förut. Sedan skrev jag "att-ha-med-lista" till cypern. Frågan är hur jag ska få med allt..
Vi var sedan ute på en kort promenad och satte oss sedan ute. Där satt vi under ett stort parasoll medan regnet vräkte ner, åskan dånade och blixtrarna lyste upp himlen. Massa mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha det var vi och regnet, och hunden.. och snack om vilda fester ;)

2009-05-26 @ 17:53:39
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0