tisdag

Min promenad idag gick ganska mycket snabbare än igår. Hade ganska bråttom, så det var väl.. Bra! Åkte in till staden, mötte upp sofie och vi tog en glass på torget. Det var skönt i solen, fast lite kallt i skuggan är det allt så vi undvek den så mycket som gick så att säga.
Sedan åkte jag hem till mitt hjärta, städade hela lägenheten och åkte sedan för att jobba i 3 timmar. Mitt pass är nu slut, och jag ska bege mig hem till älskling igen. Simon hade en kramp idag också under tiden jag jobbade, han har haft väldigt många nu under en tid. De brukar annars vara ganska små (han fick en igår när jag jobbade också) men den han fick idag satt i hela kroppen, även om den inte varade mer än i någon minut. Typiskt att han ska komma in i en sådan period just nu :(

Nu ska jag försöka att komma ut från vår uppfart där det står grävmaskiner och lastbilar. Wish me good luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0