torsdag

Igår satt jag och hjärtat och spelade tv-spel typ hela kvällen. Åkte bara iväg och köpte mat, kollade lite film och somnade.

På förmiddagen idag åkte vi till knalleland och köpte skor till C, sedan vidare till Linda, Micke och Rasmus i Sparsör och hälsade på. Gjorde lite extra svängar innan jag åkte ut till Kicki. Jag försökte verkligen hålla mig i skoaffären, försöka att inte ens se sko-intresserad ut fastän jag egentligen bara ville slänga mig över på damsidan. Så därför åkte vi in till stan igen, och jag fick köpt mig 3 par skor. Sååå nice-iga allihopa! Man blir glad av skor ^^
Tog en glass och ville ha kaffe, så vi åkte och tiggde lite hos Johan där det var en massa annat folk. Blev sedan grillat hemma hos Kicki och en stund hemma hos Jennie co får man väl säga. Tror inte ofta dem är själva i sitt hus.. Dem bygger en altan som kommer bli asnice.

Har nyss hämtat broder, och så fort jag får nästa samtal ska jag göra lite nytta. orka bli av med mer pengar :(  Vem vill inte vara rik som ett troll? :D

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Rackarns bananer att pengar inte växer på träd :P

2009-05-21 @ 22:56:51
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Linda

hahaha Du är för rolig!! Du skulle ju inte köpa några skor igår ju! =)

2009-05-22 @ 07:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0