stan

jag och jonna gick omkring i stan med skoskav och letade smycken och väska till balen och en bikini till mig. tyvärr hittade väl jonna inte alltför mycket, men jag hittade en jättefin bikini på inter sport. en färgglad precis som jag ville ha även om jag egentligen vill ha den exakta cerisa färgen jag har på mina underkläder... så det kommer nog bli massa fint i svensk sommar. och i ayia napa såklart.

en viss familj kom hit idag, utan att mamma och dem var hemma. smart att bjuda hit folk utan att familjen ens är hemma? i varje fall så var det tur att jag var hemma och kunde "underhålla" dem.

ska gå ut och vara lite social mot dem nu igen, familjen har kommit hem såklart :) sen får jag städa upp lite i spelhallen innan josse och colin kommer för massa godis och filmkikande. mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0