godkväll

nu på eftermidgen har vi suttit och planerat massa inför studenten. mamma ska vara så noga med att allt ska vara perfekt, det ska göras då och då osv. om vädret blir dåligt vet jag inte vad jag gör. mer än 40 pers inne? icke trevligt. roligare om vi kan vara ute och det är fint väder, eller vad tycker ni? :D

sen kom hjärtat hit en stund direkt efter sin tranemo- och tatuerings vistelse. massa fint blev det och som han darrade, stackaren. kom ihåg att jag också darrade en del efter jag tatuerat handleden.. det är lite annorlunda än att tatuera sig på andra ställen, vore ju jobbigt att börja skaka med hela bålen då jag tatuerade mig i svanken liksom. haha.

stör mig också grymt mycket på claes jobb nu. varför i hela friden kan han inte ha på sig en burka eller någonting så han inte blir så förbaskat brun?! ett annat alternativ vore ju att börja lägga asfalt inomhus dit inte solen når. tjaa, båda två är ju underbart bra alternativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0