soool! :)

sitter nu ute i solen och göttar mig. har redan hunnit tvätta, hänga upp tvätt, plocka ur diskmaskinen och lite annat på morgonen. hela familjen är uppe hos morfar, eftersom det behövs sättas 4000 granplantor hos honom, och han hade tydligen gjort något med ryggen och kunde inte börja själv. jag hade ingen speciell lust at gå upp tidigt imorse för att följa med..

igår hade jag bara bråttom hela dagen ändes det som. lugn dag i skolan, var sedan i stan, hämtade lite saker om hjärtat beställt, och kikade runt lite på present till frida. eftersom det var dit vi skulle på kvällen :) vi var ett stort gäng tjejer som åt massa god mat och efterrätt. kom även lite annat folk senare. jättekul att träffa en del, har ju inte träffat dem på ett BRA tag. så det var jättekul :)

nej, nu är det dags för lite mer sol. det är klarblå himmel idag kan jag lova :) ka dock inte glömma av att verkligen dricka idag. förra gången va det förjävligt, hade huvudvärk hela kvällen efteråt. ska försöka att inte sitta i mer än någon timme nu i alla fall. det finns viktigare saker att göra för att göra familjen glada när dem kommer hem. det är mer värt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0