Måndag SUCK

Vaknade imorse och hade full panik över att jag var tvungen att vara hemma ännu en dag utan få jobba/gå i skolan. Låg i sängen länge. Åkte sedan till Kicki för att ta en promenad med hunden. Jag tvingade henne. Bara för att jag skulle göra henne en "tjänst". Så då kan det till och med gå att få med henne ut på en runda!

Fick sedan åka till ridhuset (vilket jag tar som BORÅS ridhus, men som tydligen var Tämta) och hjälpa Malin med hästen. Kicki är inte så insatt i det där längre, hon vågar inte ens klappa hästarna. Medan jag hjälpte Malin att tränsa den förbannat dumma ponnyn, gladde hon sig åt att ta kort på min bakdel istället. Men det kan ju också vara.. trevligt.

Har precis satt fötterna innanför dörren och ska nu hitta på annat. Det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0