Bry sig om sig själv

Idag har varit en ritkig ta-hand-om-mig-själv-dag. Bestämde mig tidigt för att inte åka någonstans idag. Inte alltid lätt att hålla, men hittills har jag hållt mig ^^. Jag gick min runda på 45 minuter idag, verkligen bra jobbat! Sen ett skönt bad, ansiktsmask, måla naglarna och allt det där =) Tyvärr är jag riktigt dålig på att faktiskt hinna med sådant. Det finns alltid andra saker som jag ska göra eller hinna med istället. Jag har kommit på att jag sätter mig själv i andra hand jämt. Kanske behövs det sådana här dagar också ibland?


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha yes sån e jag ;)

De e ju bland de godaste som finns =) ENkelt och göra med.. Tar bara ca 10 minuter =)



hoppas du får en bra dag!

2009-11-17 @ 07:05:04
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0