Det är torsdaaag

Hittade inget av det jag skulle ha igår, piss på det. Sedan var jag iväg en sväng hos någon jag tycker om massa <3
Självklart att jag fick precis dem mat jag ville igår det gäller att stå på sig och inte ge med sig. Rolig kväll, som alltid. Lite smått irriterad bara, för att puckot gått och köpt ett duschmunstycke visste att JAG ville ha. Och så köpte han det innan mig.. Dålig stil, men han lyckades ju med att reta mig (vilket kändes som det var halva nöjet) Men dessvärre började jag känna mig mer och mer förkyld under kvällen.

Inte nog med att jag var förkyld så att jag vaknade flera gånger inatt av att jag inte kunde andas, så var jag så nervös inför morgondagen. När väl min kompanjons klocka ringde och gick upp, så kunde jag inte somna om igen.

Sedan var det då dags för min röntgen.. Hämtade min underbara vän som följde med mig, och han var ett bra stöd. Utan dig hade jag slagit henne, jag lovar =/ Åkte dit en timme innan så jag fick emla också - jag veeeet! Sen fick jag kanyl i armen (!) och fick kontrast och något annat skit. Sen var det över. Och jag fick ett bandage som satt så hårt att jag hade märken nu efteråt. Men men. Nu är det öööver! Och jag hoppas kunna sova bättre inatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0