Over me

Idag hade jag ett jättetrevligt sällskap medan jag var ute och gick, skönt! Att vara ute och gå är verkligen underbart. Jag har en runda som jag tycker jättemycket om här hemma, och än så länge har jag inte tröttnat på den. Känner inget behov ens av att varva med andra rundor =) Roligt också, med tanke på att det verkligen märks på Mira nu med att hon börjar få bra kondition. Kul!

Snart kommer det lite folk hit hem, sen ska jag åka iväg efter det. Till någon som betyder mycket för mig just nu (och framöver också såklart). =)

 



Miris som bebis =)


Kommentarer
Postat av: Frida

usch jag lider med dig :/

Jag känner av det ibland, känner smärta i magen men det börjar att bli mindre och mindre .

Förr fick jag åka in till akuten för att jag hade så ont :/

2009-11-17 @ 19:15:20
URL: http://snelponyhest.blogg.se/
Postat av: Jennipher

<3

2009-11-17 @ 23:14:13
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0