Ett hjärta

Not sooo late idag ändå. Ni måste vara stolta över mig! Jag är också stolt. Att jag åkte hem alls. Fan, allt bara snurrar.

I vilket fall som helst så kollade vi bonde söker fru like always och åt mat. Sedan blev det timtal med prat och "nära-till-gråten-upplevelser". Vet inte vad jag ska säga om detta.. Det är nog bättre att jag om en stund går och lägger mig, vaknar upp imorgon och inser att jag har gjort ett bra val. Eller så blir det tvärtom. Det återstår bara att se.



Men det är sånthär:

"Mitt mynt, som hade varit lite smutsigt, fullt och lite sårat. Har nu lyckats putsa till sig, och glänser som det vackraste av alla! Jag älskar mitt mynt!! Nothing will break us apart!"

som får varje människa att orka med. Jag lovar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0