Ett tidigare godmorgon

Jag har sovit så underbart inatt! Vaknade bara en gång då jag lade mig på min vänstra arm, utan att ha någon känning alls i min "vaccin-arm". Heelt underbart att det håller på att försvinna nu!

Dessvärre fick jag ett inte så trevligt uppvaknande. Jag har en förmåga att få ett ruggigt morgonhumör, men hittills har det faktiskt bara speglat sig på min familj. Min bror har på musik på högsta volym utanför dörren, och sjunger. Nu menar jag ingen vanlig sång, utan han försöker sig på opera! Man önskade ju att han var några år yngre så han slapp ha den där grova rösten.
Sen skulle hunden sitta utanför mitt rum och skälla för att hon ville komma in och lägga sig hos mig, till råga på allt.



Bror och vovve


Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: Såklart! :) Man mår ju så himla mycket bättre då! :)

2009-11-17 @ 15:17:42
URL: http://miimo.blogg.se/
Postat av: lisa!

du är inte ensam om att ha ett förjävla morgonhumör kan jag säga! ;)

2009-11-17 @ 22:15:24
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0