Evening

En riktig lastbilskväll har det blivit. Lite senare än väntat kanske, men vi blev fast på någon liten fest någonstans i göteborgs stad. Ganska trevligt får jag väl säga, världen är bra liten ändå! Pratade massor hela vägen hem, tur det annars hade mina ögon nog slocknat.. Det ska bli riktigt skönt att få sova nu. Och dessutom att få sova ut imorgon! Som alla andra dagar. Men tro mig, jag uppskattar det.

Nu tror jag allt min bror går i sömnen och möblerar om över mig. Eller så är det väl spökena som spelar mig ett spratt igen ^^

Godnatt sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Izabellah

Haha jag tycker om dina spökisar dom är rätt roliga ^^,

2009-11-15 @ 12:18:37
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0