Första advent

Jajamensan, nu börjar der närma sig jul alltså. Och jag har ännu inte köpt en enda julklapp (eller jo, det har jag ju faktiskt). Det är lika svårt varje år att köpa julklappar tycker jag. Vissa är verkligen svårare än andra. Men till en av mina vänner var det RIKTIGT enkelt. Jag vet hon kommer älska dem ;)

Mamma väckte mig för en halvtimme sedan eftersom hon tyckte jag skulle gå upp. Börjar jobba om lite mer än två timmar. Och då ska man vara i ordninggjord för ytterligare ett julbord. Tror inte jag orkar göra mig iordning något avsevärt, sätta upp håret, sminka mig och ta på mig något lätt bara. Det första julbordet är alltid roligast, och dessutom blir det ju såklart ingen utgång efteråt idag.

Dessutom kommer min kära vän hem från Tallin idag. Har faktiskt varit grymt rädd att någonting ska hända honom, efter alla sms och mms som han är till hälften död på.. 'suck'. Skönt att ha honom hemma igen!


Nej, dags att pallra sig upp ur sängen, godmorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja usch det är verkligen hemskt :(

2009-11-29 @ 13:37:24
URL: http://snelponyhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0