Gästblogg

Hellström gästbloggar:

Jag måste bara få höja statusen i blogg Världen en stund och nämna ett älskat hockey lag vid namn HV71

Dom är ju helt sjukt bra även när dom Förlorar mot skit lag  så håller dom huvudet högt! :) Så vi får alla i Sverige nu sänka skallen å tacka Jönköping för detta underbara lag! Vi älskar er HV71! :)

En annan sak att tänka på killar det är att vi kan vara glad över att vi slipper står i timmar och pilla med håret det har jag lärt mig idag! Finns ju massa jobbiga moment att ta sig förbi för att få håret bra om man är tjej! :) sen så blir det som sandpapper i skallen! Ne nu börjar det bli sent och i morgon ska vi hämta boskap till slakten. Så alla ni som nu inte har nåttt bättre för er än att läsa detta, ja till er vill jag säga God natt och ha en underbar dag när ni nu än läser det om ni orkar hela vägen ner :) ;) ;) Kram alla goa!




Kommentarer
Postat av: Nizze

Grymt bra Grabben vi Håller på dig!

2009-11-22 @ 01:40:52
Postat av: Nizze

Bra Jobbat killen vi håller på dig!

2009-11-22 @ 01:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0