Halsen bränner

Vid mitt uppvaknande imorse, mådde jag inget vidare alls. Ställde mig ändå och gjorde en riktigt stor och god frukost - allt för att försöka bli lite piggare. Och visst har jag blivit piggare och bättre i halsen under dagen tyvärr är det väl alltid så.

Jag har suttit hela förmiddagen och tittat på den nya canal+ SF som kommit. Kalle Blomqvist filmer hela morgonen. haha. Jag har konstigt nog aldrig sett de filmerna, så det har ändå inte varit någon förlust. Tycker bara det är tråkigt att jag inte kan gå ut och gå som vanligt på förmiddagarna.

I vilket fall får jag se till att åka iväg med bilen till pappas jobb så han kan se till att sätta på vinterdäcken nu, så slipper jag.

Det är kanske inte så illa att vara sjuk ändå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0