Jag drömmer konstigt

Jag drömde en konstig dröm inatt.

Jag får fribiljett till mariedal cup som börjar nu om 7 timmar, vilket betyder att jag får gå in och ut ur alla hallar hur mycket jag vill hela helgen. Annars är det ganska dyrt att komma in, 160 kr för besök i 9 hallar under helgen, så jag är superglad.

MEN i min dröm så var jag i Bellas nya lägenhet som låg i något industriområde mitt i stan, där också några utav mina andra vänner var. Bella ligger och sover i soffan, medan jag flyttar in alla nya varor i kyl och frys. Jag får sen för mig att gå hem - i enbart täcke. När jag är på motorvägen och märker vad jag håller på med, vänder jag och får samtidigt ett telefonsamtal från Pierre. Han har tydligen köpt MIN fribiljett av Björklund, eftersom jag tappat den någonstans. Jag var fly förbannad, kallade honom för både det ena och det andra. Och han bara skrattade åt mig! Helt plötsligt var vi på en fotbollsplan där Sverige spelade, och Pierre var där. Jag skällde ut honom efter noter och han bara satt och log åt mig. Jag hade samtidigt fixat andra sorts biljetter till mina kompisar, som självklart Björklund hade hand om och skulle utnyttja själv. För att jag skulle lugna ner mig satte Patrik mig i sitt knä, och tog bort mig lika fort eftersom han flickvän kom. Som var hans syster?


Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Det är ett koleravaccin. Så att man förhoppningsvis klarar sig ifrån att få kolera alt magsjuka när man reser till vissa länder.. =)

2009-11-06 @ 11:52:38
URL: http://honanna.blogspot.com
Postat av: Izabellah

Hihi.. drömde du om mig (A).. miss u babe.. ringer dig idag .. varit lite mycket just nu förklarar sen..

2009-11-07 @ 13:25:35
URL: http://izabellak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0