Jul på liseberg.

Hemma från liseberg och götebooorg. Har haft det jätte mysigt på jul på liseberg tillsammans med alla mina älskade. Det var uppehåll, ingen frös (avsevärt), alla var glada, de flesta drack öl och mådde gott =)
En tänkvärd sak är väl att inte bråka med folk i min omgivning. En slog rekordet på att "sparka bollen hårdast" (Maskinen hade flyttat sig efter lite sparkar) och sen även en annan, som "boxade hårdast" och även där slog rekorder på maskinen. Massa skoj hade vi =)

Fick mig också införskaffat de två första böckerna i twilight serien. Så när jag kom hem började jag läsa lite smått. Har dock inte kommit tillräckligt långt för att kunna uttala mig om jag är nöjd eller inte. Men om det är någonting som ska höga förväntningarna, så är det väl böckerna till de bästa filmerna som finns, right? 


Kommentarer
Postat av: ida

böckerna är mycket bättre, fick gåshud ett antal gånger! så du lär inte bli besviken ;)

2009-11-29 @ 20:23:46
URL: http://ljusetshemlighet.blogg.se/
Postat av: Anonym

du blir aldrig besviken! jag blev lessen när jag såg filmen första gången för jag tyckte den va så dålig mot böckerna! :P

2009-12-01 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0