Julklapps köpande

Fan, jag har nästan bott i min bil idag. Inte bara att jag åkt, utan mest varit andra till lags faktiskt. Men det gör inte så mycket, då har man ju i alla fall massa bra sällskap under tiden man kör. Då kan ju ingenting bli tråkigt!


Och vet ni? Idag är det bara 39 dagar kvar till julafton. Snacka om att jag börjar få panik bara jag tänker på det där med julklapps köpande. Jag är alltid ute i sista stund har jag kommit på, dessutom är det svårt att veta vilka man ska lägga ner sina pengar på. Inte ATT lägga ner pengar. Jag lägger mer än gärna ner pengar på mina nära och kära i form av julklappar, presenter och överraskningar. Det vet jag att många av er har erfarenhet av =)

Men vänner är ju vänner, eller hur? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0