Mysig kväll

Iväg och hade det gott igår med. Smörgåstårta och chips till två filmer med trevligt sällskap. Gottit =)

En av filmerna vi såg igår, Last house on the left.




Idag blir det först promenad nu, sen åka iväg en sväng. Inbjuden som vanligt kanske man kan säga, dock inte för samma orsak som 4 dagar förra veckan. Inte alls samma.  Vet inte hur jag ska tackla det eller om jag ens kände för det, men det löser sig. Jag har inte varit speciellt glad på människan det sista, och jag säger det igen.. Man slutar aldrig förundras över människor.

Kommentarer
Postat av: ronja

Sv: Nej var ju inte det, men nu snöar det igen :)

2009-11-11 @ 15:31:50
URL: http://ronjastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0