Redan fredag

Sorry för dålig uppdatering vänner, men det passar sig inte att förklara här varför jag varit frånvarande. Inte alls faktiskt. Men jag kan ju i alla fall säga så mycket som att jag inte ens kunde ta mig ur sängen igår. Smärtan var för stor.. Därför har jag inte ens kunnat hemma på två dagar. Jag har spenderat tid någon annanstans.

Men idag känns det så mycket bättre, så jag har kunnat komma hem =) Jag har varit ute och gått nu i en timma med hunden, lika underbart som vanligt. Tänkte ta mig en dusch nu så att jag kan åka iväg på en kaffe sedan.
Sen får vi se vad som händer och fötter. Förslag har jag ju alltid. Hej hopp!




Överraskningar tycker vi om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0