Söndag

Herrejösses, det blev måååånga timmar till fotobllskikande. Sedan blev det även någon fest därimellan för att hämta lite skit. Men i det stora hela så var det mest Boråshallen, och lite Dalsjöhallen också. Sådant är BÄST tillsammans med vännerna mina. Guld.

Eftersom jag kom hem på natten/morgonen beroende på hur man ser det så var jag svintrött när vi skulle upp för att åka till göteborg och biltema. Vi fick med oss saker hem båda två. Även om det var för min skull vi åkte, så var det självklart killen i sällskapet som handlade mest. Och dyrast.
"Jättefint restaurangbesök", sedan Mariedal cup igen. Det hela slutade med att BK Forward vann Mariedal cup -09. 2:a kom IF Elfsborg 1, och 3:a IF Elfsborg 2. Hur tror ni jag betedde mig under finalen som slutade 1-2 till BK Forward efter hundra chanser för IFE? Tur jag har ett sällskap som kan lugna. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0