Sorry

Idag har det hänt så mycket att jag inte ens har kunnat uppdatera er, fy skäms! Dessutom är jag hemma lika sent som vanligt förstår aldrig varför.

Det blev massa fina saker här hemma innan vi åkte och kikade Knallen cup. Det blev så sjukt najs, gumman! =D Vi hade trevligt där med lite sällskap, sedan bjöd jag min lilla pingla på tre rätters på thai silk.
I övrigt ikväll och inatt har jag varit hemma hos en underbar vän, tröstat, skrattat och gud vet vad =) Försökt göra henne så glad som jag kan i alla fall tur jag inte har något emot att diska ;). Sedan kom också en baby, det gillar vi ^^

Nu är det nog dags för lite sömn, eller vad tror ni? Lovar att skärpa mig och uppdatera er mer imorgon så länge jag är hemma!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0