Chansa?

Jag kom på en sak när jag var på väg hem från jobbet idag. Hur snabbt och okontrollerat man kör ibland.. Nu när vintern snart är här, är det dags att sänka hastigheterna igen och köra mer kontrollerat. Eller med mindre chansningar kanske man ska säga.
När det regnar och man vet att det är halt, varför ska man då fortfarande ha en lite för hög hastighet i de där kurvorna man kört genom så många gånger och som man vet är skarpa? Varför ha ett aggressivt beteende i trafiken genom att blinka och ha sig på både bilar och trafikljus?

Nej, från idag när jag höll på att sladda av och igår då jag skrämde skiten ur en skrattande Linn, så får det vara bra med det där chansningarna. I alla fall fram tills våren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0