Däckköp..

Jag skulle hämta mina däck och hade precis kört den väg han redan beskrivit för mig. När jag svänger in vid en grusväg skulle jag ringa, men märker att någon står vid grusvägen och väntar, som kör ner sin ruta. Han säger något om någon Marcus (som han som skulle sälja däcken hette) och jag mitt pucko säger "aah?" Plötsligt säger killen "Men vad bra, kör du först så följer jag efter?" Va, jag fattade verkligen ingenting. Sen helt plötsligt ringde min telefon och han presenterade sig som Marcus. Men Marcus satt ju i bilen jämte? Och Marcus i telefonen säger att han är där om 10 minuter. Men jaha? Vem är killen i bilen då? Han som satt och tittade konstigt på mig i någon minut. Jag som började köra framåt och han började följa efter mig på grusvägen! Jag fick full panik och stannade bilen och killen i bilen stannar jämte och frågar "Men är du Marcus eller?!" Personen bredvid mig fick väl lite panik och fick ur sig ett svagt nej.

Vet ni hur det låg till? Jo, båda trodde att den andra var DEN Marcus, men i själva verket skulle båda två köpa däck. Så enkelt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0