Dröm?

Jag tror jag drömde den konstigaste drömmen ever idag.

Jag och Jennipher var i stan tillsammans med två andra. På en bakgata hittade vi någon som sysslade med bilar. Han sa att han med hjälp av att ta ut ett chip som fanns original i bilen, skulle trimma bilen. Åh, underbart tyckte vi. Jag skulle bara hämta bilen som stod vid lidl bortanför södra torget där finns ingen lidl. Vi var helt plötsligt tvungna att handla, så det gjorde vi. Sedan när vi betalat så gick vi tillbaka in i affären och var tvungen att smita ut en annan väg genom att åla oss ut och grejer. Sedan kom den där typiska att man springer så fort man kan men inte kommer någonstans. Och ägaren till lidl hade sett oss i övervakningskamerorna och jagade oss med en åkgräsklippare. Men han gick med på att om han fick en chili cheese som jag precis köpt, så skulle han vända. Sagt och gjort. Vi sprang tillbaka till gubben som skulle hjälpa mig med bilen, men kommer då på att vi glömt att hämta bilen...

Fan, jag tyckte väl att jag mådde konstigt igår..


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Ida? haha, du är underbar.

2009-10-19 @ 12:16:29
URL: http://jeennipher.blogspot.com
Postat av: Madde

SV: Thanks:)

Hoppas du har en fin kväll!

2009-10-19 @ 19:10:28
URL: http://laadyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0