förvirrad

Har knappt behövt vara själv hemma i en timma idag, underbart =)

Nu är jag däremot lite smått irriterad, eller kanske arg. Eller så är det bara så att jag är besviken, för att jag vill så mycket men allt går inte att fixa. Man kan inte alltid få som man vill. Hade jag fått välja hade jag bara velat ha ett helt fucking perfekt liv som jag vet aldrig blir perfekt ändå. Känner mig bara förvirrad nu, och det är ditt fel. Jag trodde att du trodde på mig, lyssnade på vad jag ville och inte vad som är bäst EGENTLIGEN. Om man inte mår bra av vissa saker. Alla trivs inte med den ultimata livsstilen, den ekonomiska, smarta.. Man behöver hitta det som är rätt för en själv.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Allt kommer att bli bra <3

2009-10-27 @ 20:54:42
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0