Fotbollen

Fotbollen idag med de bästa ♥

Jag var naturligtvis som vanligt. Ni vet sitter gapandes framför tvn och klagar på varför dem inte gjorde si, och så. Jag tror mig vara någon sorts kommentator inför mina egna kompanjoner. Som om dem inte skulle förstå lika väl som jag? Jo, annars hade jag inte kollat med dem.
Jag har nämligen en enorm förmåga att få "stå ut med" vissa vänner som inte riktigt fattar regler. Och då ska man förklara, samtidigt som man ska vara helt inne i matchen och gapa och skrika. Ingen bra kombination.

 

Jennipher har bett om att få en coach, och visst. Det ska hon få. Jag ska fullkomligt trycka in information i huvudet på henne så att hon kan titta utan att fråga i fortsättningen. Lika bra att ta hockeyreglerna också, så slipper hon fråga på den fronten med.


Och hur jag mår efter förlusten? Jo tack, jag mår förbannat åt helvete =)


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha.. :P Offside är när dem dem är innaför backlinjen ? right?

2009-10-10 @ 22:28:44
URL: http://jeennipher.blogspot.com
Postat av: Ida

Suck.... You have still a lot more to work on. Det här blev svårare än jag trodde.

2009-10-10 @ 22:30:13
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0