Jag klarade det

Restauranglunchen gick inget vidare. Jag var nervös och kunde inte äta någonting innan jag skulle ta blodprovet. Jag hade redan förberett tanten på att hur jag reagerat de andra gångerna, och hon lovade att hålla sig undan om jag skulle börja slåss. Haha. Jag åkte dit en timme innan förutsatt tid, jag hade nämligen planerat lite själv att få emla. Annars hade det slutat med att åka därifrån utan något stick. Men stucken blev jag, och nu är jag blå och fin. Jag är stolt över mig själv! =)

Sedan har det blivit jobb på eftermiddagen. Kikat på "inlåst" nu också på kvällen, vi satt några stycken och hade tårar i ögonen allihop vissa stunder. Mer sådana program åt folket!

Nej, nu dags för lite sömn. Gå upp tidigt för jobb imorgonbitti! Halv sex...

Godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0