Klantigt

Somnade 05:15 inatt, lyckat lyckat. Då vill man BARA vara hemma. Men jag ska få i mig lite käk nu, sedan fåår jag åka hem. Om 1½ timme =)

Tur att jag har en vän som klantar sig och får mig att le direkt när jag vaknar. Puckot hade ställt klockan fel, men ändå åkt till jobbet. Med tåg och allt som nu krävs, och inte märkt att det var lite tidigare än det borde vara.. Och ändå är hon positiv fast lite irriterad. Jag beundrar den människan, jag hade nog slått på lokföraren när jag sett vad klockan var.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Ja du jag skrattade gott åt hennes misstag...så typiskt Jennipher på nått sätt?? En liten fågel viskade att världens bästa Ida skulle hit till helgen?? Vill du ta den där middagen nu på fredag då?? Kram

2009-10-12 @ 13:37:37
URL: http://wirrewipp,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0