Val

Jag har förstått det som att många blev oroliga över mitt förra inlägg, det var inte riktigt så det var menat. Jag var besviken på en person i min närhet bara och mår bra. Jag lovar =)

När det kommer till val som man bör göra i livet så märker man inte förrän man verkligen kommer dit, hur svårt det är. Speciellt om man är osäker. Man bör egentligen följa sina drömmar, det är ju så. Men i alla fallen så går tyvärr inte det. Om jag hade fått välja hade jag likaväl kunnat vara jobba på McDonalds till att vara piga, jag är inte så kräsen. Trodde jag. Det gäller att man till 100% trivs med sitt jobb, oavsett om man tjänar mycket eller lite pengar. Jag tänkter inte genomgå ett jobb till där man inte känner sig hemma och mår dåligt, då kan det lika gärna kvitta.

Välj era val med omsorg, vänner.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mmm, hon är min stolthet! :)

2009-10-28 @ 08:07:20
URL: http://pilia.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Haha ja jo det är ju iofs sant. Där sa du nått väldigt bra ^^ ;)

2009-10-28 @ 08:30:34
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0