Ayia napa -09

Jennnipher uppdaterade i sin blogg idag vad jag tänkte på när jag hörde en viss låt. Och min kommentar löd:

Jag tänker först och främst på Nicola. Jag tänker på mornar då vi blir väckta av deras musik, på Carl när han fastnade med skorna på balkongen pga all sprit som grott in i balkonggolvet. Jag tänker på en bergsprängare med massa bra musik, alla förfester.. Jag tänker på Bishops snurrningar, jag tänker på Klains utslagna tand. Jag tänker på alla mornar tillsammans med våra svidande händer för alla våra försök att väcka Ivan och Philip. Och på våran taxi med öppet bagage pga våra madrasser. Kanske också på Carl dansandes på stranden, och Ivans okoncentration på tennisspelet. Jag tänker på Ayia Napa -09 baby! And I miss it..




Ta mig tillbaka till en halv månad full av sol, bad, världens bästa människor, skratt, förfester, grabbarna grus och blue moon bar <3


Kommentarer
Postat av: Jennipher

JAG ska ta med mig dit igen.. :) JAG LOVAR!!! DU och jag i paradiset ! :D

2009-09-20 @ 20:54:31
URL: http://jeennipher.blogspot.com
Postat av: Ivan

Glöm inte mig .. Inget paradis utan mina vandrande ögon.. Don't forget my bitches.

2009-09-20 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0