Det tror man aldrig...

... att en sådan liten människa kan framstå som en så god vän inför människor, är den som är värst av dem alla. En människa som beklagar sig hur elak folk kan vara, och sen får andra människor helt plötsligt folk emot sig. Det går bra att ändra historien under tidens gång har jag hört?

Jag är stark, fråga mig då och jag står för vad jag sagt. Men alla gör inte det. Dem är så svaga att de spelar hellre att det är synd om dem själva, så att dem ska kunna ha fler på sin sida. Men när människor vet att DET är fake då? Då är man illa ute =)


Kommentarer
Postat av: jennipher

Tur att det finns bra människor också! :) Jag älskar dig ! :)

2009-09-02 @ 15:00:27
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0