Drömmar som aldrig slår in

- sofie , säger:
oroa dig inte
- Ida Nilsson ll Blondie Lawful. säger:
nej men ändå
usch
jag vill ha allt jag vill ha
jag vill ha massa rum
jag vill fan ha ett slott!!
- sofie , säger:
jag med
ett stort
med en jävla vallgrav runt om
- Ida Nilsson ll Blondie Lawful. säger:
med massa egna riddare. och snygga ska dem fan vara!
- sofie , säger:
jaaaa, på vita hästar ska dom sitta!
- Ida Nilsson ll Blondie Lawful. säger:
ahhh, och så ska dem göra allt man ber dem om!
(sofie, nu drömmer vi faan mer än något)
- sofie , säger:
nu äre bara att hitta en jävla groda att kyssa, så har vi en prins oxå
- Ida Nilsson ll Blondie Lawful. säger:
Du, jag hatar fan äckliga, vidriga grodjävlar. Då lever jag fan hellre ensam i resten av mitt liv!!!
- sofie , säger:
elr så tar du en jävla riddare och har han som KK åtminstonde


Kommentarer
Postat av: Sofie

det är ju inga småå drömmar vi har ;) <3

2009-09-07 @ 23:37:18
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0