Varning i Göteborg

Robbanduvet || Gbg med grabbarna idag säger:
så ikväll blir det rajtan tajtan Assar kör la strumpbyxor ögonskugga och klack skor.. medans jag kör lack kläder med ett plomman i munnen.. och så ska vi sjunga "I will survive" så det ekar genom Göteborgs gatorna..

Robbanduvet || Gbg med grabbarna idag säger:
Klart du känner oss..Assar går ju runt med en skylt som det står "IDA NILSSON"
jag har även skrivit Ida på högra skinkan

Robbanduvet || Gbg med grabbarna idag säger:
Då får vi väl skriva ditt mobil nr på assars skylt "Ida nilsson söker brunstig tjur till romantiska hemma kvällar vid idol"

Ser ni alltså dessa två människor i stan ikväll..

 


Så lita inte på dem. Jag vet inte ens vilka dem är! (host)


Kommentarer
Postat av: jennipher

Nästan värt att åka in till göteborg efter jobbet och leta upp dem ;) :P

2009-09-25 @ 16:47:36
URL: http://jeennipher.blogspot.com
Postat av: Elin!

Hahaha, jag såg dem INTE!!! :((( Hahah ;D

2009-09-29 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0