Det blev måndag

Var inte hemma speciellt lång stund igår innan jag åkte igen. En myskväll hemma blev till en invite, och att sova borta inatt igen. Lade oss ganska sent, men det var underbart att äntligen ha en lång sovmorgon imorses! Lite nervös över seminariet var jag dock, och vände och vred på mig en halvtimme innan klockan ringde.

Sedan måste det bli lite allvar också. Hade min första seminarie idag, och jag blev godkänd på det muntliga i alla fall. De flesta var riktigt nervösa över det skriftliga också, så vi får väl se hur det går. Det är ju trots allt första gången, men dem borde ju ge oss lite mer information som man kan hitta, och det helst inte dagen innan. Im pissed off. Men man är ju inte ensam i alla fall, och det är väl en himla tur!

Efteråt tog jag trippen hem till Kicki. Tjötade massvis, drack kaffe och sådär. Blev kvar ända fram till strax efter tio. De 7 timmarna där borta gick för snabbt, vet inte riktigt vart tiden tog vägen. Dessutom hittade vi en ny funktion på min telefon, vad vi garvade. Man kan spela in sin röst och sen omvandlar telefonen rösten till robot-röst, att man är full eller liknande. Trevlig sysselsättning en måndagskväll ;)

Nej, nu blir det sömn. Långdag i skolan imorgon, börjar halv 9 och slutar vid 4. Det är inga roliga dagar.. Får hoppas den springer iväg snabbt!

 

 

Hampus, jag har lärt mig laga mat på riktigt sedan jag var 14 år, tro mig. Det där kommer aldrig lossna från din skalle. Inte från min heller. Haha. Det var tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0