Det kallas snö

Tror ni det givk bra att parkera på trandared förut? NEJ! Jag fick ställa bilen långt borta och gå, inte ens de på parkeringsplatsen över garaget kom ut. Så jag var ju inte direkt ensam.
Efter en massa prat, sömn och annat så fick jag skjuts till Sofie. Den vägen är ju såå lång dit kanske ni tycker, men ja. Den blir det med en jävla massa snö. Sedan fick jag ju dessutom gå därifrån till bilen i snöstorm, inte okej..


Det blir hemmamys ikväll i alla fall. Tog beslutet för en stund sedan faktiskt. Haha, inte kul att ge sig ut på vägarna, speciellt inte nu när det börjat snöa en massa igen. När ska detta ge sig?!



Det gäller att skotta fram en gång där man kan gå.. Dock har det kommit EN HEL DEL mer snö sedan detta kortet togs. Går nästan upp till min höft, och mer snö kommer. Btw, kolla snöhögen vid fönstret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0