Happy now?

Jag klarar mig så grymt bra utan bloggen känner jag. Varför kommer jag in i dessa perioder då jag tycker det är sjukt kul att skriva, eller så fruktansvärt tråkigt? Kanske tror jag att det beror på att så mycket skit händer via bloggen, människor får veta saker dem inte borde veta. Både om mig och om andra.

But anyway, jag kan tyvärr inte meddela er vilka jag varit med de senaste dagarna heller. Tjejer, ni har ingenting att vara svartsjuka på. (De flesta av er i alla fall) Vet ni vad vänner är? Jag har förklarat det för er så många gånger. Och snart tror jag det blir erat eget problem, när jag inte orkar bry mig. Har ni inte egna killkompisar, är det så konstigt att just ERA pojkvänner är mina vänner? Jag har mina killkompisar thats it, vet inte hur jag ska kunna förklara för er bättre än så. Banka in det i huvudet på er?

Har varit hemma en bra stund nu, var hos Sofie efter en lång dag i skolan. Det var väldigt jobbigt, med huvudvärk som följd..

Nej, nu blir det dags för dusch sen sömn. Upp alltför tidigt imorgon, kl 4 blir det nog.. Det blir en tuff dag. Jobb först, sedan examination i skolan som inte är slut förrän vid halv 5. HARD! Sedan blir det mys =) Och då är jag välförtjänt av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0