Måndag

Sov borta inatt också, så uppdateringen blev inte riktigt som utlovat.. Och bilderna har jag inte fått ännu, så ni får vänta på en second part.

Imorse var jag riktigt seg faktiskt. Gick upp strax efter 6, och föreläsningarna höll på till halv 3. Sedan blev det ärenden och plugg hemma hos Emma hela eftermiddagen och kvällen. Trevligt, och dessutom gick det framåt! Jag ska göra ett schema nu över hur jag ska lägga upp det, så att mitt paper verkligen blir klart tills fredag kl 10.00. Sedan är det för sent att jobba vidare och lämna in =)

Nu blir det dusch, sedan sömn direkt. Upp lika tidigt imorgon, vi ska ha föreläsningar i en kyrka imorgon (eller ah församlingshemmet) och det känns väl sådär. Sitter hellre i skolans föreläsningssalar om jag ska vara ärlig. Dessutom ska vi vara där 3½ timme.. Kyrkan ha aldrig varit riktigt min grej, jag har inte komfirmerat mig för den sakens skull t.ex. Glömmer aldrig den gången när Kicki skulle gå på massa olika skit i kyrkan och få underskrifer av prästen. Hon tvingade med mig på en julkonsert och när det gått fucking 2 timmar med bara körsång, var det nära att jag skallade henne alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0