Morgonpigg? Dont think so.

Im awake! Och har redan hunnit duscha. I och för sig skulle jag egentligen gått upp kl 6, men det tyckte både min hjärna och kropp var alldeles för tidigt. Så närmare halv fick det bli!

Idag har vi två förläsningar, om intervjumetodik och VFU-information. Idag borde jag vara lite mer på topp, de är obligatoriska och därmed väldigt viktiga. Missar man en obligatorisk föreläsning, ett studiegruppstillfälle osv. så klarar man inte ens kursen. Om man inte vill kompletera då, och vem vill det?

Senare idag kommer lilla Jennipher till mig, äntligen! Hon har inte varit här sedan min födelsedag, och det var trotts allt ett tag sedan nu.
Nej, dags att rycka upp sig, här hinner man ju inte sitta. Till skolan om strax under en timme it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0