Partykväll goes.. depp.

Kvällen igår var väldigt lugn. Började dricka tidigt, för ovanligheternas skull. Och det hela började med ett hemskt besked på förfesten. Jag trodde knappt att det var sant.. Allting förändrades. En förfest som skulle bli lyckad slutade med låg musik och en massa prat, nära till gråten av olika orsaker osv.

Väl på krogen dansade jag inte ens ett bevis på att allt inte stod rätt till.. Spenderade kvällen tillsammans med en herrans massa vänner på Harrys. Vi stöttade varandra, pratade mycket och fick varandra på bättre humör. Kvällen slutade inget vidare bra för vissa heller, då mobil tappades bort och många förgävna stunder ägnades åt att försöka leta upp den.

Något positivt i alla fall - idag är jag inte bakis, och jag spenderade inga pengar igår förrutom inträde.



R.I.P Honken. "Lev varje dag som om den vore den sista" Vi tänker på dig..






En sorglig låt jag själv tyckte om kanske vore att föredra. Men jag delar hellre av mig av ett band han tyckte om. Cinderella - Dont know what you got (till its gone).

Henrik Hurtig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan... världen blev så tom på något sätt.. det är så skrämmande :'(

2010-02-28 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0