Partymode

Snabbt inlägg nu då..

Vi var ute på xoy igår, riktigt mycket folk var det! Gick knappt att andas där inne ett tag, röra sig uppe på hyllan var det ju inte ens snack om.. Men dansa kunde vi ändå, hittade vi ingen plats på dansgolvet så stod vi på högtalarna. Såklart! Det var en riktigt lyckad kväll i varje fall, happy!

Jag mådde till och med bra när jag vaknade imorse, till och med the second part mådde hyfsat, vilket jag inte trodde först.. Bra dragen igår vill jag påstå.
Sedan kom Jennipher med andra kläder till mig, kände inte för att gå till pizzerian i gårdagens kläder.. Så mötte upp alla tre och vi åt. Massa gott, även om vissa mer ville spy.
Men glädjs åt att jag idag faktiskt mår bra! Det var inte igår ;)

Nu blir det att ringa till sjukvårdsupplysningen, ta en dusch och dra till sjukan. Som tur är så sitter jag inte ensam där. Bäst för honom det..

Vi hörs senare, då får ni bilder från gårdagen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0