Seeemlor!

Så underbart att få sova tills man vaknade idag! Eller snarare tills mamma satte igång snöslungan för andra gången. Jag börjar tycka att göteborgare är små pussies, som blir varnade för att inte ge sig ut i trafiken när vi andra har fått borsta av snö från bilarna varje dag i två veckor och har snö nästan upp till fönstren. Är det ett tecken på att ni inte kan köra bil? ;)

Jag har käkat riktigt god äggfrukost och mamma gör semlor som ska ätas varsamt sedan! Guud vad jag längtat efter semlorna. De som känner mig (som alltid, de som känner mig!) vet att jag har gått och varit sugen på det såå länge nu. Det ska bli mumsigt!
Men nu får det bli dags för att städa i rummet här, sedan in i duschen. Får se om jag åker in till stan senare och pluggar, eller om jag försöker att börja här hemma. Inte världens lättaste dock ska gudarna veta. Men till stan ska jag anyway. (om dem inte börjar varna via radion menar jag. haha. Ja, jag ska sluta mobbas)

Vi hörs senare mina små vänner (och snokare)




Foto taget på fönstret inifrån


Kommentarer
Postat av: linn

jag luktar semlor!

2010-02-04 @ 14:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0