Skoltrött, redan?

Jag hade min tråkiga förläsning i förmiddags, sedan struntade jag i den sista. Kändes inte som att någon annan var motiverad heller faktiskt. På första förläsningen gick det bra i 1½ timma, sedan satt jag och Jennie och spelade "fem-i-rad" och gjorde pappersflygplan resten av tiden. Någon annan satt och sov, ritade eller såg allmänt uttråkade ut även om det handlade om ett intressant ämne. Undra om det är för att man tröttnar på vädret extremt nu? Det har dessutom börjat snöa igen..
Stannade i alla fall kvar på skolan och läste det sista. För er som är intresserade så läser vi nu om leken, hur mycket den betyder i barns utveckling. "Leka för att lära" heter boken. Den är väldigt intressant, men papret kommer bli väldigt svårt. Och ska vara klart snart också för den delen..

Dags att laga lite mat nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0